kubek reklamowy

Dla wielu osób kawa jest pierwszą rzeczą, po jaką sięgają o poranku. Ten wyjątkowy napój podany w ładnym, wpadającym w oko kubku z nietuzinkowym napisem może prawdziwie uprzyjemnić ten moment. Z punktu widzenia przedsiębiorcy, klienci pijący kawę z kubka z logo jego firmy to fantastyczny widok. Jest to nie tylko okazja do skosztowania tego wyśmienitego płynu, ale również możliwość zapoznania się bliżej z działalnością owej firmy. Kubek reklamowy to doskonały sposób na zbudowanie biznesowej relacji – wydaje się być elementem codziennego użytku, który ma jednak ogromną moc.

Kubek reklamowy czy ponadczasowy gadżet

Wydawać by się mogło, że kubek to jeden z najzwyklejszych gadżetów, niezbyt pożądanych, które już nikogo nie są w stanie zachwycić. O dziwo, rzeczywistość wygląda całkowicie inaczej. Kubek reklamowy to rozchwytywany gadżet. Możliwe, że powodem tego jest ich codzienne użytkowanie. Kawa smakuje bardzo dobrze w kubku, który pozytywnie nam się kojarzy. Ponadto, kubek reklamowy świetnie sprawdzi się w przypadku herbaty, szybkich deserów przyrządzanych w mikrofali czy zupek z torebek.

Kubek reklamowy to doskonały upominek podczas kampanii reklamowej, jak i podczas różnorodnych konferencji, spotkań biznesowych czy spotkań, które pokazują innym ludziom, jak wygląda działalność firmy, zachęcających jednocześnie do skorzystania z usług.

Kubek reklamowy – jakie rodzaje kubka wybrać?

Jeśli chcesz postawić na kubek reklamowy, ale boisz się, że nie znajdziesz nic, co spodoba się Tobie, a co dopiero Twoim klientom, z pewnością nie śledziłeś dokładnie rynku. W przypadku kubków wybór jest naprawdę ogromny. Tym, co najpierw rzuca się w oczy i wymaga wyboru jest charakter kubka oraz jego przeznaczenie. Jeśli kierujemy reklamę do osób, które na co dzień wypijają smaczną kawę w domowym zaciszu, najkorzystniej sprawdzi się kubek ceramiczny. Mogą one być różnej wielkości, a także mogą cechować się nietuzinkowym kształtem. Kubki ceramiczne tradycyjne nie zawsze pasują do kobiet, wydają się zbyt toporne, dlatego można śmiało wybierać w kubkach nieco ściętych ku dołowi.

Jeśli reklama ma trafić do osób lubiących spontaniczne wyprawy w góry, warto jako gadżet wybrać kubek termiczny. Jest to świetny sposób na zabranie ze sobą ciepłej kawy czy herbaty, które doskonale sprawdzą się głównie w chłodniejszych miesiącach. Kubek reklamowy to prawdziwy strzał w dziesiątkę, ważne jest jednak, by dobrze przemyśleć kwestię nadruku – musi być chwytliwy, musi przykuwać wzrok i pozytywnie się kojarzyć.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here